Jump to content

Spicer69

Member
  • Posts

    324
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Spicer69

  1. Spicer69

    BPO

    QUOTE (jezzabot @ Tuesday 24/04/07 06:07pm) If BPO doesn't ride the SLA train I will be damned surprised......I have been watching BPO stay flat on price and am pretty surprised..... And I am happy for BPO to even drop to 3c....cause I have a few $$$ to burn in a week or two and I know what SLA can do.....my mate just spent $1500 on his dog !!!! Imagine what this can do for actual human beings.....lol
  2. Spicer69

    NWR

    In reply to: Spicer69 on Monday 02/04/07 12:47am Waht?....no other opinions?
  3. In reply to: crystal on Friday 27/04/07 10:57pm WOW...nice graph.....anything above $1 makes me and my mates and relatives happy..... A nice ride from here on in I suspect....What announcement are due next week....phew.....there's plenty eh!
  4. Spicer69

    NMS

    Nyone want to eat my hat....It smells like rotten bait....Been fishing for the last few weeks.....beats working for a living....lol
  5. Spicer69

    QPN

    In reply to: Wysiwyg on Sunday 08/04/07 10:48pm It's still a floater.....can't flush it down the dunny. If they were honest with ivestors it would be above 2c.....but an honest evaluation from Kain is not on the table to investors....just dribble and lies and no accounting for his mistakes! Potential is a big word to throw around......he should have used it more wisely along with investors $$$$ Where does that pipeline lead to.................Stupidity!
  6. Spicer69

    NMS

    In reply to: Jay on Monday 02/04/07 09:01am South West WA....the salmon are running, and pig hunting inland from Collie to Albany..... Bags packed, gun and fishing gear sorted, dog in the back of the ute, booze and food stored......I'm off......see yall next week some time.
  7. Spicer69

    NWR

    QUOTE (Spicer69 @ Tuesday 20/03/07 08:27am) Pretty boring but I recon this will be the talk of the town soon enough.....gold to hit $800 an oz by the time we first start production....lol all the way to the bank.
  8. Spicer69

    NMS

    Looks like it may be a big week for us...I am broke...well I ain't got no more to invest this week at least....bummer.....going fishing where there ain't no computers for a week or two, hopefully there will be a nice surprise for me when I get back.....but the freezer should be full of pig meat and fish fillets .....either way next week should be a blast.
  9. In reply to: davepan on Sunday 01/04/07 11:35pm I still recon mine is the best tax evasion process.....and I'll even change my last name to CHIANG when I get maried to throw the government off the scent....lol
  10. In reply to: mme on Sunday 01/04/07 04:48pm I'm gonna disappear with all my profits to some far off land and screw the Ozzie government like it's been screwing me all my life....it's not hard to become invisible to the taxman when you get a new identity and hide in far off tropical islands.....preferrably with some land 20m above sea level in case of global warming and tsunamis. Screw the Pollies....I'm in it for myself......lol
  11. In reply to: Livas1 on Sunday 01/04/07 10:39am I don't think we will get to know the real profit margins or the cost of production as it would be very sensitive market information for any future competition that may come along in the future.....the only outsiders to get a hold of this info would be the company doing the valuation. I personally believe costs will be 10-15% of earnings, once the plant is up and running, with Vagif dipping his hand in the pot for more research and vodka, add a few more % SP guestimates seems to be in the range of $5 and $200 within 5 years.....keep guessing guys I having a blast trying to work out who will come closest to the mark.....hopefully me with a SP guestimate of $100-$120......lol
  12. Spicer69

    NMS

    In reply to: haspete on Friday 30/03/07 03:43pm One post on ASF this morning and we are away again.....yeeeehhhhaaaa.... Broken resistance.
  13. QUOTE (floyd @ Tuesday 27/03/07 11:00am) I'm not so sure a KBA valuation will be good for the company....3 years after a valuation NEO is 1/5th of it's price....KBA's scare me....and make me think the company is scratching for a reason to exist....forget the damn KBA and let shareholders and the market decide what it's worth untill we have some actual sales figures. KBA's cost money to do....why waste money on killing the cat...ie curiosity....lol I rather have a curious cat sniffing around SLA than knowing it's value....but perhaps this has a lot to do with the Sibex and animal husbandry deals, where valuation is directly linked to the deal. CGNC...i thin there was a typo in the announcement....GREED should be green....but greed describes share trading to a T......lol
  14. Spicer69

    NMS

    In reply to: Spicer69 on Thursday 22/03/07 12:44am NCM is rockin still..and I cant wait to buy more NMS...... scored $5k this week of NCM long CFD's......yeah baby....but NMS is about to rock.....hadda mate look at the graph tooo.....all set for a rise....obviously the old players got stung and wont play again...but we know better...kinda silly aint it? NMS is gonna rock...I have been in the business,,,NMS will and is killing the competition... There is no competition anymore.....they either pay for our technology or they become defunct......who's gonna offer a deal to save themselves from NMS taking all the glory.... http://www.sharescene.com/html/emoticons/sadsmiley02.gif come Thursday I may own a few more...and sleep well....BURP!!!
  15. In reply to: AtMarket on Tuesday 27/03/07 12:16am Watching AVX with anticipation that we will do 5x better...they have one drug for aids....big deal...we have super drug that's natural...WTF I'm getting myself deeper into SLA... Just a tip.....NMS......another godun....IMO
  16. In reply to: maiden on Friday 23/03/07 08:43pm The steps to registration.... 1/ Pay the KGB 2/ Pay the Russian mafia. 3/ Make sure you have tapes of them taking bribes to protect yourself. Avexia has come up with a drug for AIDS....watching it closely to determine our expected SP rise....but I think we well ahead in terms of management and potential....one drug for several problems.
  17. In reply to: Spicer69 on Thursday 22/03/07 12:00pm Did anyone catch the news on 10..... Babyboomers are causing an epidemic of Alzheimer's disease.....That was good timing for the announcement...... NCM is flying today...I might have enough $$ to double my holding in SLA if it keeps going!
  18. I'M QUITE HAPPY ABOUT THE NEWS...IT'LL GIVE ME TIME TO ACCUMULATE MORE AND HOPEFULLY AT A CHEAPER PRICE! I'm riding NCM with CFD trading ATM and all profits go to small caps...sla is on the radar again.
  19. CHANNEL 10 NEWS.....ALZHEIMERS IS GETTING BIG!
  20. Looking strong...bought more yesterday on it's low and happy a pig in poo.... I think it may even run up to it's previous highs, and is certainly a takeover target.
  21. Spicer69

    NMS

    In reply to: favshare on Wednesday 21/03/07 09:26am Hey Favshare....if the boat is a rockin' don bother knockin'.....cause I aint sellin' I shoulda got up at open to sell my NCM CFD longs....whoa...I mised it...blame the bottle...now I'm gonna miss buying more. I use CFD profits to buy small caps.
  22. Spicer69

    NMS

    In reply to: radd on Tuesday 20/03/07 08:51pm Anyone want to apply for a job with NMS or get the missus/daughter into NMS on the desk....plant bugs in the office or tap phones.....it's easy money without having to do that.... I spread my eggs but like this one....SLA, NWR and others are worth a look. I've been in the bows of the boat and she looks sturdy enough to me, all PLYWOOD...ply companies together to make it stronger........the glue is the management, and we have better than superfix...a true bond will form soon enough and make us all happy we got in so early. $1.60 by the end of reporting season will be a minimum IMO
  23. Spicer69

    NMS

    Sp looks to be gaining some momentum....a perfect cup and handle formation.
  24. In reply to: spekky on Tuesday 20/03/07 09:45am I get a newsletter every now and then from 'Daily wealth'...it's not a bad read usually and has had some pretty good tips and articles.. It's free to get the emails, and they give you alot of info that is relevant to us here in OZ and world markets too, found it worth while but have not bothered to sign up for their full package as I only play the ASX ATM, and up to my neck in SLA anyway.....2/3 of my portfolio is now SLA, in $$$ terms anyway, but some is because I started buying at 20.5c when the first big rises started happening. I suggest if you are going to get free stuff like this sent to you that you open another email address, mine got so cluttered with suff that I had to just open another one for personal emails.
  25. Spicer69

    NWR

    http://www.kitco.com/ind/charnock/mar192007.html last few paragraphs are interesting, but I'm not paying $99 to be told about NWR.
×
×
  • Create New...